Dashboard
Fairytales Story

Aiman wife

Given name Nurul Natasha bt Izam , for short Tasha or Syasha for easier . Please be nice with me . Dont ever be copypig . Thankss for visit my simple blog :) Assalamualaikum for Islam and Hye to not Islam

StoryAboutTutoLink

Natasha husband

>

Taken by him 10.2.2012 .Hope we everlasting . Idoloveyoubiee . Thanks for everything dear :*

Them

Template Officialy: Aien minhoo
Edit by:Syasha Natasha
Header: elya mazlan



Sayang ? Ingat lagi time niee tak ? Hahaha rinduu gilaa tahu ! First date kat banda kan ? Bila nak macam nie lagi hah bie ? Setiap detik saya selalu sayang rindu perlukan awak bie . Because you're my SUPERMAN right ? Harinie 2bulan 2minggu 6hari kita kenal bie . Tarikh 23Jan you tego i kan kat FB ? Jangan pk anje tkingat tahu ! Saya amat menghargai anda . Saya tknak kehilangan awak :') btw , why you have change sayang ? Diffrent dari yang dulu :') Tkperlu tahu awak berubah ape . Bia saya je yang tahu and rasa :') Saya tkpernah larang awak buat ape kan ? Bukan bermakna saya buat cenggitu sebab tksayang , saya betul-i sayang awak k :') Saya tknak awak rase TERKONGKONG k . Got it dear ? Saya akan sentiasa cuba paham awak sayang . I'm try my best way for you :']
Pesanan untuk awak bie : Bila awak dah tksayang benci meluat geli dengan saya , please JUJUR k ? Saya tkkan marah awak . Sebab awak jujur terhadap saya rite , tkde sebab kot nak marah . Kalau awak dah penat layan GEDIK saya nie , cakap k ? I'm try been change okay . Kalau awak dah ade GF , cakap kat saya jugak okay . Saya akan undur diri untuk awak . Awak pernah cakap kan ? Kalau orang yang kita sayang tu , tapi dia sayang orang lain . Kita kena lepaskan dia untuk orang yang disayang :) kan bie kan ? Saya buat ape semua tuu , untuk tengok awak tersenyum ketawa and never sad or cry okay :) Saya akan terus mencuba TERBAIK untuk life awak bie . Trust me , i do love you more than everything darling <3 Kalau awak rase saya lain macam , tegur okay ? 
 Muhammad Rifhan Aiman :'D
ILOMINEYOU a.k.a ILOVEMISSNEEDYOU to muchhh bie . 
Thee endd ___


Older Post | Newer Post